Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DINX | użytkownik

imię i nazwiskoi pesel? adresm3 zarejestrowany07.02.2006 @23:13:26 ostatnio na stronie29.11.2016 @14:55:33

ja. dla mnie. o mnie. jedynaczka


"the design or intention of the author is neither available nor desirable as a standard for judging the success of a work of (...) art."



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty45 komentarze712 posty na forum3

komputer / sprzęt
mnóstwo bajeranckich gadżetów

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~annitu    26.04.2008 @18:42:42
nie ma za coooo (;
~halin3    26.04.2008 @14:29:48
dziex ci bardzo serdusznie.....pozdroooo
_______
spraw bym umiał się cieszyć
http://www.digart.pl/grupy/5145/przemyslana_zabawa_fotografia/ zapraszam do grupy
~hallou    08.04.2008 @03:18:43
Naprawdę podejrzewam Koleżanko, że nie masz się czym aż tak przejmować .

Wybacz moje ogólniki, ale trzecia w nocy na mnie działa .
~broda502    28.03.2008 @12:18:19
Dziekuję !!!
~jacklusia    27.03.2008 @16:53:40
Czy to napewno dla mnie?
HeHe
Pozdrawiam
~atz1983    27.03.2008 @16:53:07
toć to jest eksperyment no ale ok nie podoba się - rozumiem mi pasował do wystroju pulpitu i windowsa idealnie więc wrzuciłem na DA
~pornopudel    20.03.2008 @09:16:47
dziękuje
~TimSkold410    20.03.2008 @08:51:45
"Godna kina z lat 30stych"? To mnie troszkę zawstydziłaś ^^
_______
"Because it's a great big white world
And we are drained of our colors
We used to love ourselves,
We used to love one another."
~hallou    20.03.2008 @03:30:42
Nie ma za co Koleżanko : ).
Wszak aż palę się na to, by stanąć z tym blokiem twarzą w twarz... .
. ...Choćby z tego tytułu, że mi się spodobał ;p.

Nie rozumiem tylko, dlaczemu wstyd Ci o tym pisać ?
~5    19.03.2008 @12:52:59
dziekuje
~bkiddo    12.03.2008 @15:07:02
Droga ~DINX otóż ów "konstruktywna krytyka" jest dla mnie przede wszystkim, jak samo stwierdzenie na to wskazuje opinią budującą, która wskaże mi, co jest w danej pracy niepotrzebne, co jest złe, a jest ciekawe i.t.d.. Dzięki takiej krytyce osoba, która zajmuje sie daną dziedziną będzie miała szansę alby nie zwijać skrzydeł, wręcz przeciwnie! Będzie miała szansę na rozwijanie się w miarę swoich możliwości. Zrozum zatem, iż słowa "to nie jest dla mnie designem" są dla mnie puste, pozbawione sensu i zupełnie niepotrzebne. Ale ponieważ masz do tego prawo i zapewne będziesz twardo bronić swojej racji (co jest w takiej sytuacji całkowicie zrozumiałe ;> ) akceptuję Twoją "pseud-krytykę" i już nie będę tracić swojego cennego czasu na takie błahostki i głupotki jak pisanie do Ciebie... pozdrawiam! bez odbioru! ;>
~oficjalnieandrzej    12.03.2008 @14:17:52
gracias nena
_______
Sprzedam Oko Rybne - model Fish Eye EF-S 2,5mm, f 22
Zapraszam: http://separtysci.wordpress.com/
~DINX    12.03.2008 @13:54:39
lalala.
_______
a friend in need is a friend indeed. a friend with weed is better.
~bkiddo    11.03.2008 @21:57:29
czasami zastanawiam sie po tracisz czas na taki pseudo-komentarz? jest różnica między konstruktywnym komentarzem a zbędna docinką ;>
~bkiddo    11.03.2008 @14:19:02
"a gdzie?" - przepraszam, co gdzie?
~Femme2    19.02.2008 @15:27:38
Dzięki wielkie
~nor    19.02.2008 @01:33:14
dziękować dziękować TINX :P
_______
KJD
~sioraqqy    18.02.2008 @10:36:32
ha...fajnie:P
~dagmaraa    17.02.2008 @18:33:32
dziekuje bardzo
~ewaaa1    17.02.2008 @15:46:17
dziekuje nie martw sie ! powodzenia
_______
---------------------
Ewaaa Dylan
~Muslii    15.02.2008 @23:58:12
lost in translation . również.

dziękuje.
~eatthesun    06.02.2008 @19:41:46
dzieki
_______
i know. the pieces fit.
~Weasly    06.02.2008 @18:53:42
.... ........
_______
*** Never Stop Exploring ***
-haipehaope    30.01.2008 @17:11:40
zapraszam do mojej galerii .
~awersja    19.01.2008 @12:13:33
dzięki za komentarz
_______
Mężczyzna zazwyczaj bardzo długo pozostaje pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt